Zwrot
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Pamiętaj, aby oddać również GRATISY!
Szybka instrukcja:
1. Zapakuj produkt wraz z dodatkowymi akcesoriami (np. gratisy) tak, aby paczka nie uległa zniszczeniu w transporcie.
2. Dołącz do przesyłki Formularz Zwrotu. (Pobierz)
3. Wyślij na nasz adres lub paczkomat.
UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
Adres do zwrotu:
MGTrade Mateusz Tomaszewski
22-100 Chełm
ul. Zacisze 16
+48669254168
Paczkomat do zwrotu:
CHE10N
669-254-168
kontakt@dreamplanet.com.pl
W przypadku zwrotu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem Cywilnym. Ustawa o prawach konsumenta precyzuje, że sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi całą zapłaconą kwotę za towar, jeśli został on zwrócony w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jednakże jeśli towar jest uszkodzony lub ma ślady użytkowania, sprzedawca może obniżyć kwotę zwrotu.
Prosimy o odsyłanie GRATISÓW! Sprzedający może obniżyć kwotę zwrotu w przypadku braku lub zniszczenia odesłanych dodatkowych elementów (gratisy).
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.
Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami
Wyślij maila na kontakt.dreamplanet@gmail.com z opisem uszkodzenia, danymi kupującego, numerem zamówienia i załącz zdjęcia/film. Następnie poczekaj na nasz kontakt. Możesz także od razu odesłać produkt, dołączając formularz zgodnie z instrukcją poniżej.
2. Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz reklamacyjny (Pobierz) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru/nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (np. gratisy).
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na podany adres lub paczkomat.
UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!
Adres do zwrotu:
MGTrade Mateusz Tomaszewski
22-100 Chełm
ul. Zacisze 16
+48669254168
Paczkomat do zwrotu:
CHE10N
669-254-168
kontakt@dreamplanet.com.pl
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Decyzja w sprawie reklamacji będzie komunikowana za pośrednictwem podanego kontaktu w formularzu reklamacyjnym. Staramy się odpowiadać najszybciej jak jest to możliwe.